A ShortStack infografikáján hasznos tippeket találunk, amivel érdekesebbé tehetjük a kommunikációnkat.

A közösségi médiában a bejegyzések fontos alkotóeleme szöveges állapotjelentés. De hogyan kell ezt jól megírni?

1. Használjunk tényeket! A mondandónkat támasszuk alá érdekes, meghökkentő adatokkal, és ez kerüljön a bejegyzésbe.

2. Osszunk meg tippeket! Kezdjük a bejegyzést a “TIPP:” szóval, és jöjjön egy hasznos tanács.

3. Dicsérj! Ha valaki más státuszbejegyzését osztod meg, ne fukarkodj az elismeréssel; ezzel jobban felhívhatod a rajongók figyelmét az üzenetre.

4. Ne kérdezz folytonosan! Amíg nincs aktív rajongótáborod, addig nem érdemes gyakran használni ezt az eszközt.

5. Buzdíts akcióra! A bejegyzés utolsó mondata írja le, hogy mit kérsz a követőidtől.

6. Mondd el az olvasóidnak, hogy mit várhatnak a bejegyzéstől! Videók posztolásánál pl. írd le, hogy milyen hosszú filmre számíthatnak!

7. Utóirat. Az email marketingnél bejött, miért ne használnád itt is?

8. Használj link rövidítőt! Minél rövidebb a csatolt link, annál jobb!

9. Rakj szöveget a képedre! Ezzel kiemelheted a hírfolyam tömegéből.

10. Kérd ki a követőid véleményét! A kommentár a legértékesebb közösségi média elem. Inspiráld a követőidet, hogy használják!

ShortStack10StatusUpdatesInfographic

Ha hasznosnak találtad a tippeket, kérünk egy megosztást! (5-ös pont) Ha pedig kimaradt volna valami az összefoglalóból, kérlek jelezd nekünk a kommentek között! (10-es pont) 😉