2018-ban így hozhatod ki a legtöbbet az Instagramból a márkád számára

5 hónappal ezelőtt by in Social Media Címke:, , , , , ,

Az Instagram a leggyorsabban növekvő közösségi média platform mintegy 800 millió aktív felhasználóval, ráadásul az Instagram Stories is egyre jobban jön fel. Szeretnéd kiaknázni a közösségi oldalban rejlő lehetőségeket 2018-ban? Ezzel az 5 módszerrel elkezdheted.

Hashtagek

December óta már hashtageket is követhetünk Instagramon, ezért ideje komolyabban venni a használatát. Ez a hirdetők számára azt jelenti, hogy ezentúl speciális, targetált hashtagekkel is elérhetnek potenciális célcsoportokat. Mivel ez a feature még nagyon új, nincsenek bejáratott módszerek, de mindenképpen tele van potenciállal.

 

Instagram Direct

Ne feledkezzünk meg arról sem, hogy Instagramon belül üzeneteket is tudunk küldeni, ezért ne féljünk használni a chat funkciókat sem. A Direct-et mintegy 375 millió felhasználó használja rendszeresen. Mivel egyre nő az érdeklődés a felület iránt, az Instagram számos új és vagány funkcióval egészítette ki. Bár a hirdetők még nem fókuszálnak erre, de ha minden igaz, az Instagram Direct hamarosan külön app lesz, amiben viszont már megtalálhatják a számukra fontos előnyöket.

 

Stories

Az Instagram Stories jelenleg az egyik legnépszerűbb közösségi felület, és egy év alatt megduplázódott a userek száma. A hirdetők és a márkák számos módon kihasználhatják a Stories előnyeit, például termékek, rendezvények, események stb. bemutatására is. A legjobb az egészben, hogy a cross-post megoldásokkal más platformokon is megjelennek a Stories tartalmak, ráadásul hamarosan WhatsApp-on is.

 

Vizuális koncepciók

A megtervezett, ízléses és letisztult vizuálok továbbra is kulcsfontosságúak. Az Instagram egyre több funkciót és eszközt biztosít a kreativitáshoz, így most megéri kockázatot vállalni, és kitűnni a tömegből. Inspirációért nyisd meg például az Oreo  Instagram oldalát, akik tökélyre fejlesztették a vizualitást.

Instagram Live

Az Instagram élő közvetítése hatékony eszköz ahhoz, hogy egy kicsit megtold az online jelenléted. Az Instagram Live folyamatosan fejlődik, és újabbnál újabb funkciókkal bővül, amiket a márkák is kihasználhatnak. Tarts egy élő közvetítést az influencereddel, és adj hozzá vendégeket is.

 

Néhány tipp a követői bázisod építéséhez Instagramon:

Így szerezz több követőt Instagramon

Az Instagram legújabb teszteléséről itt számoltunk be:

Az Instagram teszteli a Stories posztolását WhatsApp-ra

Forrás: Social Media Today

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező