23 százalékkal nőtt a digitális hirdetések forgalma az USA-ban

4 hónappal ezelőtt by in Reklám és marketing Címke:, , , , , , ,

A 2017-es Internet Advertising Revenue Report statisztikája szerint továbbra is folyamatos növekedést mutat a digitális hirdetések piaca. Az év első felében a digitális hirdetések bevétele elérte a 40,1 milliárd dollárt az USA-ban. Ez egy 23 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest.

A statisztika azt igazolja, hogy a mobil, videós és közösségi média hirdetések is folyamatos növekedésben vannak az USA-ban, ami jó hír a hirdetők számára az egész világon, hiszen ezek az uralkodó trendek és tendenciák. A közösségi média hirdetések még ennél is jobban teljesítettek, hiszen  37 százalékkal nőtt a bevétel a tavalyi évhez képest. Bár a felmérés nem bontotta a bevételt a platformokra, de nyilván sejteni lehet, hogy a top 10 tech és közösségi média nagyvállalatról van szó. Így például a Google és a Facebook a leginkább meghatározó tényező ebben az arányban.

A kutatás elsősorban azt bizonyítja, hogy az online marketing határozottan növekszik, és egyre meghatározóbb piaci tényező.

A Facebook legújabb hirdetési opciójáról itt számoltunk be:

Megjelent a „WhatsApp üzenet küldése” CTA gomb Facebookon

Újdonságok a digitális marketing világából az alábbi linken:

8 érdekes adat a digitális marketing trendekről

Forrás: TechCrunch

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező