3 menő új trend Instagram vizuálokban

1 hónappal ezelőtt by in Social Media Címke:, , , , , , , ,

Az Instagramon minden a vizualitásról szól, így a márkák és az influencerek között is egyre nagyobb a verseny a látványos tartalmakért. Mostanában pedig egyre újabb trendek ütötték fel a fejüket a platformon, amikből a hirdetők is inspirálódhatnak.

  1. R&B

A színek között eddig a pasztell rózsaszínt és a sárgát nyomták le a torkunkon az ifjú trendkövetők, de most egy újabb szín őrület is felbukkant. A legújabb kombó a Red & Blue, azaz a piros és a kék, amit egyre több top Instagram-oldalon is láthatunk.

 

  1. Negatívok

A negatív fotóművészet is egyre meghatározóbb trend az Instán, ami eléggé eltér a megszokottól. Ez a legújabb sub-trend, amit „negatívnak” neveznek már egyre több sztár, magazin és influencer oldalán látható. Aki szeret a vizualitással kísérletezni, annak kiváló eszköz lesz egy felismerhető content létrehozásában.

 

  1. Poszter albumok

Miután bemutatták az Instagram „Albums”-t a szélesebb közönségnek, várható volt, hogy kihasználják a benne rejlő kreatív lehetőségeket. Ebből született meg az ún. „feed art”, amivel egészen egyedi tartalmakat hozhatunk létre, és vizuális történeteket mesélhetünk.

 

Friss Instagram statisztikák az alábbi linken:

Az Instagram a divatról szól és ők a diktátorai

Hamarosan jöhet a Regram gomb:

Végre teszteli az Instagram a Regram gombot

Forrás: We Are Social Media

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező