30 érdekesség az Instagramról amit feltétlenül tudnod kell

2 hónappal ezelőtt by in Reklám és marketing, Social Media Címke:, , , , , , , , , , , ,

Annyi biztos, hogy ez a hét az Instagramról fog szólni: az egyik legnépszerűbb közösségi oldal tegnap bejelentette, hogy elérte a havi 800 millió aktív felhasználót. Ez a szám már önmagában elég indok ahhoz, hogy a jövőben egyetlen hirdető se engedhesse meg magának, hogy ignorálja az elképesztő mértékben növekvő felületet. Most viszont az átütő siker örömére megosztunk veletek 30 meghatározó tényt, amit  feltétlenül ismernetek kell az Instagramról.

  1. Az Instagramnak most már havi 800 millió aktív felhasználója van
  2. A divat iránt rajongók naponta 15x gyakrabban nézik az oldalt, mint más érdeklődésű userek
  3. Az Instagram Stories-nak több mint 250 millió aktív felhasználója van
  4. A statikus képek 36 százalékkal nagyobb engagementet produkálnak, mint a videós tartalmak
  5. A legnagyobb eléréssel rendelkező Instagram-posztok 65 százaléka valamilyen termék megjelenítéshez köthető
  6. Az olyan képek, amiken arcok is vannak, 38 százalékkal több like-ot kapnak
  7. A 25 év alatti felhasználók naponta több mint 32 percet töltenek az oldalon
  8. A Nike, H&M, Zara, Adidas és a Forever 21 a top 5 ruházati márkák Instagramon
  9. A legtöbb márka engagement aránya 3-6 százalék
  10. A helyszínnel megjelölt posztok 79 százalékkal nagyobb enagementet produkálnak
  11. A felhasználók 70 százaléka keresett már rá márkákra az oldalon
  12. A felhasználók 80 százaléka követ minimum 1 márkát
  13. Az üzletek csupán 36 százaléka hirdet Instagramon
  14. A 18-29 közötti generáció 53 százaléka aktív a felületen
  15. A 30-49 közötti generáció 25 százaléka mutat aktivitást
  16. Az 50-64 közötti korcsoport csupán 11 százaléka használja a platformot
  17. A 65 fölöttiek csupán 6 százaléka van jelen a platformon
  18. Az Instagram felhasználóinak 80 százaléka él az USA-n kívül
  19. Az Instagram felhasználóinak 26 százaléka többet keres évente 75 ezer dollárnál
  20. Az Instagram Stories már nagyobb, mint a Snapchat
  21. 100 millió felhasználó használja a Stories funkciókat naponta
  22. A márkák 2017-ben 1 milliárd dollárt költenek influencerekre
  23. Havonta több mint 120 millió felhasználó tanul valamit az oldal üzleti alkalmazásáról
  24. Jelenleg 8 millió regisztrált üzleti profil működik az oldalon
  25. Ma már 2 millióan hirdetnek Instagramon
  26. Az amerikai cégek több mint 70 százaléka használja az oldalt marketing célokra
  27. Beyoncé fotója tartja a rekordot a legtöbbször lájkolt Instagram-posztként (11 millió like)
  28. Naponta 95 millió képet és videót osztanak meg Instagramon
  29. 2016 végéig 282 millió szelfit posztoltak a felületen
  30. 10-ből 7 hashtag valamilyen márkához kapcsolódik

 

Az Instagram legújabb statisztikájáról itt számoltunk be a héten:

2 millióra ugrott a hirdetők száma Instagramon

 

Hogy mi minden történt még mostanában a közösségi médiában, arról itt számoltunk be:

5 fontos update a közösségi médiában múlt hétről

 

Forrás: We Are Social Media 

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező