4 kreatív módszer az együttműködéshez Instagram influencerekkel

1 hónappal ezelőtt by in Reklám és marketing, Social Media Címke:, , , , , , ,

Téged is magával ragadott az influencer marketing? Az Instagram 800 milliós követői bázisával egyre nagyobb és nagyobb, ezért egyre nehezebb is kitűnni a tömegből. Egy A-listás influencer, egy művészi fotó a termékeddel és egy tuti hashtag többé nem biztos, hogy elég az átütő sikerhez. Ahhoz, hogy valóban ki tudj tűnni a tartalmak áradatából, kreatívnak és ötletesnek is kell lenned. Mutatjuk hogyan!

  1. Hozz össze egy rendezvényt

Ha valóban meg akarod ismertetni az influencereidet a márkáddal, akkor rendezz egy kötetlen hangulatú eseményt, ahol személyesen is találkozhatnak. Ezzel nem csak személyesebbé teheted az együttműködést, hanem még környezetet is teremthetsz egy inspiráló fotóhoz vagy bejegyzéshez. Tegyük fel, ha egy pékséget akarsz hirdetni, akkor persze egyszerű küldeni egy doboz fánkot az influencerednek, viszont mennyivel menőbb meghívni őt személyesen a pékségedbe. Elképzelhető, hogy ez többlet költséget eredményezhet, de gondolj bele, hogy milyen interaktív környezetet teremthetsz, amiben a márkád legjobb tulajdonságait is reprezentálhatod.

 

  1. Egyeztess az influencereddel és a közönségükkel

Először mindig egyeztess az általad kiválasztott influencerrel, hogy a követőik milyen típusú tartalmakat preferálnak, és ez alapján dolgozzátok ki a stratégiát. Ne felejtsd el, hogy az Instagrammerek már jól ismerik a követői bázisukat, tehát ők jobban tudják, hogy mi működhet, és mi az, amit hanyagolni kéne. A felhasználó generált tartalmak aranyat érnek: őszinte, örökzöld és ingyenes!

 

  1. Egészséges verseny

Semmi sem annyira motiváló, mint az egészséges verseny, ezért az is fontos, hogy ösztönözni tudjuk az influencereinket, akár ajándék termékekkel akár direkt kifizetésekkel. Ösztönözheted az Instagrammereket egy kis házon belüli versennyel is: honoráld a legjobban sikerült bejegyzéseket egy kis plusz ajándékkal, így az influencereid egymással is versenyezhetnek. Ezzel te is csak nyerhetsz, hiszen így motiváltabbak lesznek a valóban kiemelkedő tartalmak megalkotásában.

 

  1. Jótékonykodj!

Hogyan tehetjük a világot egy jobb hellyé? A márkák sem képeznek kivételt a nemes célok elérésében, így megéri találni egy olyan influencert, aki valamilyen jótékony célt képvisel. A közösségi média és az influencerek segítségével népszerűsítheted ezt a célt, ami nem csak anyagilag, de szociális értelemben is pozitív hatással lesz a cégedre. A fiatal fogyasztók különösen érzékenyek a társadalmi változásra, és szívesebben vásárolnak olyan márkáktól, amik a számukra fontos értékeket képviselik.

A micro-influencerek alkalmazásáról itt számoltunk be:

Ezért éri meg micro-influencerekbe fektetni

Az influencer marketing szabályaira vonatkozó változásokról itt adtunk hírt:

Szigorodnak az influencer marketing szabályai

Forrás: Social Media Today

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező