4 marketing trükk, amivel igazi rajongókat szerezhetsz

2 hónappal ezelőtt by in Reklám és marketing Címke:, , , ,

A márkák szerethetősége is éppúgy működik, mint az emberek közötti szimpátia: a márka él, lélegzik, eszméket támogat, célokat karol fel és folyamatosan változik és fejlődik.

Ha a marketingstratégiádat jobbá szeretnéd tenni, akkor a fentieket mindenképpen mérlegelned kell a jövőben, hiszen kizárólag így leszel képes szerethető márkát létrehozni. Mindehhez járul hozzá a TNW 4 marketingtippel:

1. Beszélj minél többet a fogyasztóiddal!

Minél több interakció van közted és a fogyasztók között, annál jobban megismerhetitek egymást. Ennek két konkrét előnye is lehet: egyrészt jobban megismerheted a márkád iránt érdeklődőket, amivel még személyre szabottabb termékeket és szolgáltatásokat kínálhatsz nekik a jövőben, másrészt növelheted vele az elköteleződést is. Ez utóbbi azért fontos, mert a vásárlók 75%-a állítja, hogy érzelmei befolyásolják a vásárlásnál

2. Kommunikálj személyre szabottan!

Amikor mindenkivel kommunikálsz, akkor senkivel sem kommunikálsz, vagyis leginkább beesel a pad alá. Szűkítsd le a lehető legkisebbre a célcsoportodat és kommunikálj kizárólag nekik. Használd az ő nyelvüket, az ő stílusukat és az ő vizuális “világukat”! A gyakorlatban azzal is segítheted a munkádat, ha a tartalom létrehozásánál odaképzeled a perszónádat és megpróbálod elképzelni, vajon mit szólna a tartalomhoz.

3. Vesd be a meglepetés és az öröm hatását!

A márkád számára a lehető leggyorsabb és legmélyebb elköteleződést a meglepetés és az öröm kiváltásával érheted el, amik azonnali érzelmi kapcsolatot teremtenek a fogyasztóval. Ha pedig mindezt folyamatosan is képes vagy elérni, akkor márkahűségre számíthatsz. Ezt a trükköt online és offline is felhasználhatod, a lényeg, hogy ne legyen “mondvacsinált”, mert akkor éppen az ellenkező hatást válthatod ki az érdeklődőkből és az ügyfelekből, mint szeretnéd.

4. Mutass egyediséget és állandóságot!

Ne felejtsd el, hogy a konkurencia mindig lesben áll. Ha azt szeretnéd elérni, hogy a lehető legnehezebben tudják levadászni az ügyfeleidet, akkor legyél egyedi és állandó. Különböztesd meg jól láthatóan a márkádat a konkurens vagy helyettesítő termékektől és győzd meg a vásárlóidat, hogy örökre elérhető lesz mindez a számukra.

Forrás: TNW

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező