4 kérdés, amit ne tegyél fel a közösségi média menedzsernek

5 évvel ezelőtt by in Reklám és marketing, Social Media Címke:, , , ,

A közösségi média menedzserek, bár sokan másképp gondolják, komoly stressz és nyomás alatt dolgoznak, ezért érdemes átfutni a Business2Community gyűjteményét, amelyben arról írnak, milyen kérdésekkel nem szabad piszkálni őket.

1. Tudnál egy kis virális tartalmat generálni?

A közösségi média menedzser képes arra, hogy nagyszerű tartalmat állítson elő, amelyre a közönség is rezonálni fog, de a viralitást, azaz annak elterjedését senki sem tudja garantálni. Még az a fickó sem, aki az első Harlem Shake videót készítette.

1334098547_167b1014ed467b0fd0b27d59425c8a45

2. Nem hiszem el, hogy azért kapod a pénzt, mert egész nap Facebookozol@lea210

A közhiedelemmel ellentétben a közösségi média menedzser nem azzal tölti az idejét, hogy egész nap az ismerősök bébi fotóit nézegeti, hanem a közösségi hálókat használja arra, hogy a cég márkáját, valamint a fogyasztókkal való kapcsolatokat építse.

foul-bachelorette-frog-meme-generator-don-t-get-a-job-live-in-mom-s-basement-and-facebook-strangers-1071e8

3. Ezt most tweeteled? @karenlee

Kis túlzással mondható, hogy a közösségi média menedzserek tényleg mindent posztolnak, de helyesebb, ha azt mondjuk: a közösségre fókuszálnak, amelyet igazgatnak, ehhez pedig olyan tartalmat kell megosztaniuk, amit annak tagjai érdekesnek, hasznosnak vagy szórakoztatónak fognak találni. Tehát nem az ebédpartner menüjéről készített fotót szokásuk tweetelni kivéve, ha valami ilyen profilú cégnek dolgoznak.

33914091

4. Tudsz nekem 1000 retweetet szerezni erre? @KokaSexton

Az egyszerű válasz: nem. 🙂

27960279

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező