5 elképesztő tény a Google Szerzőség hatásáról

2 évvel ezelőtt by in Google, Keresőmarketing Címke:, , , , , , , , ,

A Google+ relatíve új platform a többi közösségi média óriással összevetve, de mindössze két év alatt olyan erővé vált, ami felveszi a versenyt a Facebookkal és a Twitterrel, amelyek hamarosan futhatnak a pénzük után. A GlobalWebIndex szerint a Google+-ot használó internetezők száma már több, mint 350 millió – mind aktív felhasználó – és a szám folyamatosan növekszik. Az előrejelzések szerint 2016-ra lekörözi a közösségi média legnagyobb óriását, a Facebookot is, a SearchMetrics grafikonja szerint – írja a Business2Community.

Jelenleg, amiről egyre többen beszélnek, az a „Google+ Authorship” és az „Author Rank”. Bizonyára Te is észrevetted egyes emberek képeit a találati listákban. Ez a „Google Authorship” (Google Szerzőség) és lényegében a keresőmotor módszere arra, hogy díjazza és megkülönböztesse azokat, akik valóban jó tartalmakat állítanak elő, amit az online felhasználók el is olvasnak. Nem összekeverendő ugyanakkor az „Author Rank”-kel, amely egy új elem a Google keresési algoritmusában és azt befolyásolja, hogyan rangsorolják a weboldalakat a közeljövőben.

A Digital Marketing Philippines korábban már beszámolt e két elem fontosságáról, melyek hatással vannak a keresőmotorra és a jövő tartalommarketingjére. A következő tények és számok mind a Google Szerzőségre és a szerzők rangsorolására vonatkoznak – megmutatják és felkészítenek arra, mi vár rád a digitális piacon.

5-Amazing-Statistics-About-Google-Plus-Authorship-and-Author-Rank

Facebook Comments

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező