Az új évnek a legtöbben óriási reményekkel vágnak neki! Meetingek, egyeztetések és kávézások szerveződnek annak érdekében, hogy mindenki a lehető legtöbbet legyen képes kihozni a 2018-as marketingtervéből. A közösségi csatornák követői is éheznek már ilyenkor a friss és izgalmas tartalmakra, amelyektől azt várják, hogy a lehető legnagyobb felhasználói élményben részesítse őket.

Nincs ötleted? Sebaj!

Akkor sem szabad csüggedned, ha nem rendelkezel világmegváltó tervekkel és ötletekkel, vagy éppen nem áll rendelkezésedre a háttérben egy profi kreatív team. Ha ebben a csónakban evezel, akkor biztosan örülni fogsz az alábbi 5 tippnek!

Így érdemes idén témákat keresned

  1. Kulcsszókutatás: A jó öreg kulcsszókutatás idén is a hasznodra válhat! Ügyelj azonban arra, hogy ne vidd túlzásba, hiszen a több ezer kulcsszóból álló Excel táblák végtelen elemzése, akár össze is zavarhatja a munkádat. Érdemes kipróbálnod a Serpstat kulcsszókutató eszközt is, amely segíthet átláthatóvá tenni a kulcsszólistáidat és kiválasztani a megfelelő témákat.
  2. Kövesd a közösségi vitákat: 2018-ban is érdemes képben lenned az aktuális hazai és nemzetközi vitákkal. Az ehhez gyártott tartalmak ugyanis jó eséllyel kelthetik fel a követőid érdeklődését. Ha frappáns válaszokat adsz a fórumokon feltett kérdésekre és aggályokra, akkor rengeteg követőre tehetsz szert.
  3. Reagálj a felkapott hírekre: Ha feltűnik a médiában egy ígéretes hír, reagálj arra minél hamarabb. Arra viszont feltétlenül figyelj, hogy legyen hozzáadott értéke a reakciódnak.
  4. Állj kapcsolatban véleményvezérekkel: Rengeteg inspirációhoz juthatsz az influencerektől is, akik folyamatosan nyomon követik a legfontosabb trendeket. Ápolj velük személyes kapcsolatot vagy ha erre nincs lehetőséged, kövesd mindennapjaikat a közösségi oldalukon.
  5. Random headline: Véletlenszerűen generált címekhez érdekes kihívást jelent megfelelő tartalmakat gyártani, bár első alkalommal olyan érzésed lehet, mintha egy gombhoz keresnél kabátot. Ugyanakkor változatos és működőképes megoldást jelenthet ez is a tartalomgyártásra, amelybe mindenképpen érdemes belevágnod. Próbáld ki  kezdésnek a Hubspot’s Blog Ideas Generator vagy a Portent’s Content Idea Generatort!

Több ötletet szeretnél meríteni a tartalomgyártáshoz? Akkor olvasd el korábbi bejegyzéseinket is:

 

Forrás: Social Media Today