5 tuti YouTube-tartalom amivel generálhatod a vásárlást

1 hónappal ezelőtt by in Reklám és marketing, Social Media Címke:, , , , , , , , ,

Bár a vásárlás főként a bevásárlóközpontokat és webshopokat érinti, de a YouTube is egyre meghatározóbb tényező ezen a téren. A legnagyobb videós platform egyre nagyobb hatással van a vásárláshoz és kereskedelemhez köthető contentra. Ezzel tehát a YouTube lehet a megfelelő csatorna számodra, ha el akarod érni a potenciális vásárlókat. Mutatjuk, hogy milyen YouTube videótípusokkal érhetsz célt a leghatékonyabban!

  1. Unboxing

Jelenleg ez az egyik legnépszerűbb bejegyzéstípus, amiben a vásárlók a kamera előtt nyitják ki a csomagjaikat. Ez főként a tech, a játék és a ruházati cégek számára lehet jó megoldás a termékeik népszerűsítéséhez például influencereken keresztül.

 

  1. Haul

Rengeteg népszerű YouTuber él ezzel a módszerrel, amiben a videókban megmutatják, hogy miket vásároltak mostanában, és rendszerint rövid véleményeket is megosztanak a termékekről. Népszerű megoldás például a smink és szépségápolás terén.

 

  1. Shopping vlogok

Milyen érzés felfedezni egy új boltot? Rengeteg YouTuber hagyja el az online szférát, és megy ki egy üzletbe forgatni. Ezen keresztül megoszthatják a követőikkel a konkrét vásárlási élményeiket is. Természetesen ez nem csak a techre és a divatra vonatkozik, hanem például kisebb-nagyobb élelmiszerláncokra is.

 

  1. DIY-videók

A DIY content napjainkban is rendkívül népszerű a YouTube-on, hiszen ki ne lenne vevő egy menő ötletre? Egy jó lifehack megosztásával nem igazán lehet mellényúlni, ráadásul a lehetőségek szinte végtelenek a kreatív tartalomhoz.

 

  1. Divatbemutatók

A piacági rendezvények és események nagyon népszerűek YouTube-on is, így akár közvetlenül egy show-ról is tudósíthatunk. Dokumentáld a rád jellemző életstílusodat, és máris kitűnhetsz a tömegből.

További tippek Instagram influencerekhez ezen a linken:

4 kreatív módszer az együttműködéshez Instagram influencerekkel

A micro-influencerekben rejlő lehetőségekről itt számoltunk be:

Ezért éri meg micro-influencerekbe fektetni

Forrás: AdWeek

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező