500.000 hirdető az Instagramon

8 hónappal ezelőtt by in Social Media Címke:, , , , , ,

Az Instagramot immár 500.000 cég használja termékei vagy szolgáltatásai promótálására. A mérföldkő ünneplése alkalmából a social media platform mutatott is néhány érdekes számot.

instagram-500000-advertisers

A platformon egy éve lehet hirdetni, a Facebook segítségével, nemrég viszont már saját kezelőfelületet kaptak a business-oldalak. Az elmúlt fél évben az Instagramon jelenlévő cégek száma megduplázódott, ami jól mutatja, hogy az Insta legutóbbi lépése megérte. Most pedig, hogy már mindenki számára elérhetőek a közvetlen hirdetések, ráadásul a hirdetések pontos teljesítményét is láthatják, minden bizonnyal még fényesebb jövő vár az Instagram üzleti felhasználóira.

De nézzük a számokat, amikre az Instagram oly büszke:

  • A felhasználók 50 százaléka követ valamilyen céget
  • A felhasználók több mint 60 százaléka állítása szerint szerzett már friss információt valamilyen termékről a platformon keresztül.
  • A felhasználók 75 százaléka érzett már indíttatást egy Instagramon olvasott felhívás után – például meglátogatni egy weblapot vagy megvásárolni a terméket.
  • USA, Brazília, Egyesült Királyság, Ausztrália, Kanada – ezek az Instát leginkább használó országok
  • Tavaly szeptember óta, mióta lehetséges hirdetni a platformon, több mint egy milliárd tevékenységet idéztek elő a hirdetések
  • Eddig 1,5 millió cég váltott át hivatalos business-profilra.

Sűrű év áll az Instagram mögött. Változott az algoritmus, felhasználónak számát tekintve mérföldkövet ért el, elérhetővé vált az automatikus fordítás, bevezették a nagy sikereket elérő Stories-t, elindították az Events-et, elérhetővé tették a business page-eket, továbbá már nagyítani is lehet a képeken. De mi a következő lépés?

A Snapchat legnagyobb félelmére az Instagram minden bizonnyal hamarosan felhasználja a Facebook Live-ról már ismerős MSQRD-funckiót a lencsékhez, de az Instagram CEO-ja, Kevin Systrom már júniusban beszélt arról, hogy már dolgoznak az élő közvetítés bevezetésén is, hogy lássák, mennyire fél össze az Instagram-élménnyel.

Forrás: Social Media Today

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező