8 érdekes adat a digitális marketing trendekről

4 hónappal ezelőtt by in Reklám és marketing, Social Media Címke:, , , , , , , ,

Meglehetősen pezsgő időszak ez a digitális marketing világából, ezért összeszedtünk 8 érdekes adatot a hét eseményeiből, hogy senki ne maradjon le az újdonságokról.

  1. Snap!

A Snapchat továbbra is élen jár a content terén, hiszen a legfrissebb számítások szerint másodpercenként 31 710 snap készül.  Arról nem is beszélve, hogy a napokban debütált a Lenses a designereknek is.

 

  1. Z-generáció

A This Old House otthon átalakító műsor legújabb adatai szerint a nézőik 40 százaléka Z-generációs, ami rendkívül fontos arány abból a szempontból, hogy az ingatlanok esetében eddig nem tartozott a célközönséghez.

 

  1. Instagram kompatibilis márkák

Apropó Z-generáció, na ők igazán lelkesednek az Instagramért. A Bustle Digital Group legújabb felmérésében a megkérdezett 1000 nő 81 százaléka azt állította, hogy a közösségi médián keresztül a legkönnyebb elérni őket. A megkérdezett nők 40 százaléka azt válaszolta, hogy az Instagramot részesítik előnyben a közösségi platformok közül.

 

  1. Birkózunk a nézettségért

A Facebook egyre többet kísérletezik a sportközvetítésekkel, ezért mindenki legnagyobb meglepetésére nem az NFL a legnépszerűbb sport oldal, hanem a World Wrestling Entertainment mintegy 38 millió nézővel.

 

  1. A Facebook felzabálja a világot

A legnagyobb közösségi oldal a napokban bejelentette, hogy idén mintegy 17 milliárd video chat-et bonyolítottak le Messengeren. Ez a szám már önmagában fenomenális.

 

  1. Kell a mobil TV

A T-Mobile aktívabban be akar szállni a streaming üzletbe, ezért a napokban felvásárolta a Layer3-at. A Layer3 250 csatornát ajánl mintegy 75 dollárért havonta. Szintén ezen a héten a Verizon bejelentette, hogy 2 milliárd dollárt fizet az NFL-nek a közvetítési jogokért a következő 5 évre.

 

  1. A Bloomberg megőrül a Twitterért

A Bloomberg most indított be egy 24 órás hír körforgást, ami a TicToc címen fog futni. Mindemellett a Bloomberg Media digitális hirdetési bevétele 25 százalékkal emelkedett 2017-ben.

 

  1. A Facebook és a Google nem megy sehova

A Forrester Research közzétette a legfrissebb statisztikáját, ami azt mutatja, hogy az online hirdetési bevétel 10,5 milliárd dollárral nőtt a tavalyi évhez képest.

 

A Messenger Lite legújabb statisztikájáról itt számoltunk be:

A Messenger Lite app elérte a 100 millió telepítést

A Facebook legújabb lépéséről itt adtunk hírt:

Lefokozza a Facebook a clickbait posztokat

Forrás: AdWeek

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező