A 6 legijesztőbb Facebook hirdetési hiba

3 évvel ezelőtt by in Facebook, Social Media Címke:, , , , , ,

A Business2Community összeírta a 6 legijesztőbb hirdetési hibát, amit elkövetnek Facebokoon. Ezeket azonban könnyű helyrehozni, úgyhogy nagy levegő és gyerünk:

Scary-Social-Media-image

1. Nem választod szét a kampányaidat, amikor több eszközre targetálsz.

Ha például mobil és asztali felhasználókat is megcélzol, két különböző kampányt kell futtatnod, hogy lásd, melyik eszköz teljesít a legjobban.

2. Promóciós posztokkal spameled a rajongói bázisodat.

Ha rendszeresen megpróbálsz eladni a rajongóidnak különböző termékeket és promóciókat, akkor valószínűleg csökkenni fog az oldalad tábora. Ne csak magadat hirdesd! Helyette igyekezz kialakítani egy felhasználói közösséget és posztolj olyan információkat, amiket élvezhetnek!

3. Nem forgatod a hirdetéseidet.

A Facebook hirdetések egy idő után „állottak” lesznek, plusz a célközönséged is immunissá válhat egy bizonyos típusú reklámra, miután többször is látta. Bizonyosodj meg róla, hogy rendszeresen forgatod a hirdetéseidet, hogy frissen tartsd mindegyiket!

4.  Kihagyod a „call-to-action” felhívást a hirdetésekből.

Egy link megadása a hirdetésben még nem fogja arra késztetni a felhasználót, hogy rá is kattintson. Ha lehetséges, adj okot a felhasználónak, hogy elnavigáljon Facebookról a Te oldaladra!

5. Nem publikált oldal poszt hirdetéseket futtatsz rossz minőségű képekkel.

Az ilyen típusú hirdetések a hírfolyamban futnak és nagyobb helyet foglalnak el, ezért ne használj homályos képeket! Illessz be magas minőségűt, ami eredeti hatást kelt vagy megragadja a tekintetet!

6. Nem használod ki a belső email listáidat.

Nézz utána, hogy vannak-e olyan email listáid lehetséges ügyfelekről, vagy olyanokról, akik még nem vásároltak nálad, amelyeket felhasználhatsz az egyedi közönség megcélzásakor! Ez a típusú targetálás hatékonyabb szokott lenni, mint az általános.

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező