A blogolás előnyei az üzletünk számára

3 hónappal ezelőtt by in Reklám és marketing, Social Media Címke:, , , , , , , , ,

Szeretnél elindítani egy blogot az üzleted számára? Érdekel, hogy miért éri meg belefektetni az időt és az energiát? Íme néhány adat, ami meg fog győzni arról, hogy érdemes lesz belevágni!

Látogatók: egy átlag cég, amelyik rendszeresen blogol 55 százalékkal több látogatót tud csalni a weboldalára is.

SEO előnyök: azok a cégek, amelyek blogolnak 97 százalékkal több linket kapnak az oldalukhoz.

Márka ismertség: a fogyasztók 70 százaléka cikkekből és blogposztokból szerez tudomást egy vállalkozásról, nem pedig hirdetésekből.

Ha ezek az adatok továbbra sem győztek meg, akkor mutatunk néhány számot a blogolás világából:

  1. A WordPress-en jelenleg 18,7 millió blog működik
  2. A bloggerek 53,3 százaléka tartozik a 21-35 közötti korosztályhoz
  3. A bloggerek 50,9 százaléka nő
  4. A legtöbb blogger, mintegy 30 millió fő az USA-ban él.
  5. A Fortune magazin top 200 vállalatának 50 százaléka vezet hivatalos blogot az üzlete számára
  6. 12 millió felhasználó blogol közösségi média platformokon
  7. Az internetezők 77 százaléka követ valamilyen blogot
  8. A felhasználók átlagosan napi 10 blogbejegyzést olvasnak el.
  9. A képekkel rendelkező bejegyzések 94 százalékkal több megtekintést produkálnak.
  10. A felhasználók 77 százaléka szívesebben olvas blogokat a délelőtti órákban.
  11. Egy átlagos blogbejegyzést 3 órába és 16 percbe telik megírni.
  12. A professzionális bloggerek átlagosan 4 blogot vezetnek.
  13. A közösségi média hirdetők 68 százaléka használ blogot a stratégiájuk részeként.

 

Íme néhány tipp hogyan szerezhetsz több követőt Instagramon:

Így szerezz több követőt Instagramon

A Facebook legújabb projektjéről itt olvashatsz:

Az Instagram teszteli a Stories posztolását WhatsApp-ra

Forrás: Social Media Today

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező