A branded-content hirdetések jobban teljesítenek Facebookon

6 hónappal ezelőtt by in Facebook Címke:, , , , , , , ,

A Shareablee legújabb kutatása azt igazolta, hogy a branded-content hirdetések jelentősen jobban teljesítenek a közösségi platformon a Page post hirdetésekhez képest.

Mindannyian tisztában vagyunk azzal, hogy engagement kulcsfontosságú tényező a közösségi média posztoknál. Nincs ez másképp a hirdetések esetében is, hiszen minél többen reagálnak rá, annál nagyobb lesz a virális értéke. Éppen ezért rendkívül tanulságos a Shareablee felmérése, hiszen a hirdetések is eltérően működnek, ebből pedig az is kiderült, hogy a branded-content ad-ek sokkal több szerzett benyomást generálnak. A kutatás során 833 branded-content hirdetés teljesítményét vizsgálták 10 különböző oldalon, és kiderült, hogy ez a hírdetéstípus átlagban kétszer annyi benyomást ért el.

A Shareablee CEO-ja, Tania Yuki szerint ez azért is lehetséges, mert az átlag felhasználó számára a branded content sokkal inkább megosztható.

Az Instagram legújabb teszteléséről itt számoltunk be:

Az Instagram teszteli a Stories posztolását WhatsApp-ra

A Snapchat legújabb fejlesztéséről itt adtunk hírt:

A Snapchat elhozza a Stories-t a webre

Forrás: We Are Social Media 

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező