A Dulux reklámja egy olyan világot képzel el, ahol betiltották a színeket

3 évvel ezelőtt by in Reklám és marketing Címke:, , , , , , , , ,

A Dulux festékmárka új szpotját a BBH London készítette. Egy elbűvölő, vibráló fantáziatörténetet mutatnak be az amerikai alkoholtilalom napjaiból, ahol azonban nem az alkoholt, hanem a színeket tüntették el – írja az AdWeek.

Mindenki rosszkedvű a szürke környezetben, mikor főszereplő hősnőnk megjelenik, akinek potenciális udvarlója is akad. Egy következő képkockán azt is látjuk, ahogyan egy rendőr szétzúz a betonrengetegből előbukkanó sárga virágot, még mielőtt egy apró kislány megérinthetné.

Christian és Patrick a Park Picturestől rendezték a kisfilmet, és nem fekete-fehér fotográfiára támaszkodtak, ami egyes esetekben nosztalgikus és hívogató lehet. Helyette a film palettája szürke és fakó, a színek alig észrevehetőek – egy hatékony technika, amely egy cseppnyi realizmust ad a megálmodott világba.

dulux-hed-2014

Hirtelen aztán repülnek a puskagolyók, hordók repednek meg és törnek szét – néhány szerencsés pedig elkezdi más színárnyalatokban látni a világot.

„A kiömlést egy előre elkészített vászonon oldottuk meg, hogy egy csepp se kerüljön az utakra” – magyarázta a BBH kreatívja, Martha Riley. „A látványtervező létrehozott egyfajta óriási kirakóst a vásznon, amelyet az útra fektettek és a széleit pedig eltüntették. Nagyon szerencsések voltunk az idővel aznap, mert esőfelhők fenyegettek, de fel tudtuk venni a jelenetet még a felhőszakadás előtt.”

A narratíva nagy vonalakban határozza meg a boldogság fogalmát, ami abszolút megfelelőnek tűnik egy festékreklám esetében. A film voltaképpen jó munkát végez a színek és a hangulat összehangolását illetően és az üzenetét sem söprik félre.

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező