A Facebook 1000 alkalmazottal bővül a hirdetések elbírálásához

2 hónappal ezelőtt by in Facebook Címke:, , , , , , , , ,

A Facebook már most változtatásokat tervez a hirdetéseikben annak hatására, ahogyan a 2016-os amerikai választások alakultak részben a közösségi média szerepe miatt. Éppen ezért a legnépszerűbb közösségi platform egy 1000 fős belső team-mel bővül, akik ezentúl elbírálják, és el is távolíthatják a hirdetéseket.

A közösségi vállalat azt is bejelentette, hogy a jövőben sokkal nagyobb figyelmet és több erőforrást áldoznak a hirdetések megfelelő kezelésére. Ez azt jelenti, hogy várhatóan szigorúbban kezelik a hirdetési formátumokat, és azonnal eltávolítanak bármilyen olyan tartalmat, ami nem felel meg a szabályaiknak, mert pl. erőszakos elemeket vagy gyűlöletbeszédet tartalmaz.  A közösségi platform továbbá azt is szigorítani akarja, hogy kik hirdethetnek a felületen, ezért előreláthatólag több tevékenységet igazoló dokumentumra is szükségük lesz a politikai és közéleti hirdetőknek.

Egyelőre azzal kapcsolatban még nem adtak ki részletes tájékoztatást, hogy pontosan hogyan fog működni ez az új hirdetési rendszer, de beszámolunk a fejleményekről, amint kiderül. Ebben a pillanatban annyit tudunk, hogy ezeket az új hirdetési reformokat a Facebook hónapokon belül elkezdi alkalmazni.

 

A Facebook Messenger Lite megjelenéséről itt írtunk:

Újabb országokban jöhet az Android-os Messenger Lite

A Power Editor és az Ads Manager összevonásáról pedig itt adtunk hírt:

Mostantól integrálódik a hirdetéskezelő és a Power Editor

Forrás: Recode

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező