A Facebook a divat és a közösségi platformok kapcsolatát vizsgálja

3 héttel ezelőtt by in Facebook, Social Media Címke:, , , , , , , , , ,

A Facebook bemutatott egy új kutatást, ami arról szól, hogyan befolyásolja a divatszakma buyereket a közösségi média és az online platformok. A tanulmány a Facebook legújabb projektjének a része, ami a legnagyobb közösségi oldal hatását vizsgálja a divatra.

A Facebook több mint 6 000 felhasználót kérdezett meg különböző országokban. A megkérdezettek fele Instagramon inspirálódik divat terén, míg 10-ből 4 felhasználó Facebookon. A kutatás legfontosabb eredménye, hogy az Instagram bizonyult a top 1 közösségi platformnak a divat iránt érdeklődők számára. Íme a teljes lista:

Tulajdonképpen nem született olyan váratlan eredménye, hiszek ezek a platformok főleg a vizualitásra épülnek. Ami a korosztályok illeti, a kutatás szerint a 18-34 közötti generáció főként a közösségi oldalakról tájékozódnak divat terén, ami szintén nem túl meglepő. Ehhez kapcsolódóan szintén fontos adat, hogy a nők 2,94x nagyobb eséllyel hivatkoznak valamilyen influencerre, mint a férfiak. Ez rendkívül fontos adalék az influencer marketing hatékony használatához.

Az biztos, hogy a divatiparban érdekelt hirdetők számára lesz mit mérlegelni a legnagyobb közösségi platform projektje nyomán.

A Facebook legújabb eszközéről itt számoltunk be:

Itt a Facebook Creator app influencer tartalmakhoz

Így használd az influencer marketinget Instagramon:

4 kreatív módszer az együttműködéshez Instagram influencerekkel

Forrás: Social Media Today

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező