Minden marketingesnek és reklámszakmában dolgozónak különösen fontos időszak az év vége, amikor a karácsonyi ünnepek miatt vásárlók tömegei ruháznak be új termékekre. A Facebook új funkciója a hirdetők dolgát fogja megkönnyíteni az ünnepek körüli marketingkampányok szervezésének egyszerűbbé tételével.

Habár még messze az év vége, a cég már most elérhetővé tette a két online eszközt, amivel a cégek jobban fel tudnak készülni erre az időszakra. Az egyik egy adataggregátor, ami segít összesíteni és áttekinteni az elmúlt két év ünnepi időszakában a cégek oldalai által gyűjtött adatokat, a másik pedig egy interaktív kézikönyv a 2019-es szezonra, ami számos tippet és trükköt tartalmaz.

Ez utóbbi többek között különböző statisztikák és filterek segítségével teszi átláthatóbbá azt, hogy milyen trendek várhatóak, és hogyan lehet ezekre a lehető leghatékonyabban felkészülni.

Forrás: Social Media Today