A Facebook már teszteli a képi keresés funkciót

2 hónappal ezelőtt by in Egyéb, Felhasználói élmény Címke:, , , , , , , , ,

A Facebook mindent megtesz azért, hogy lenyomja a Snapchatet és a Pinterestet a piacon, ezért le is másol néhány alkalmazást a konkurenciáról. A legnagyobb közösségi portál most egy olyan eszközt tesztel, aminek a segítségével közvetlenül képekkel is rákereshetünk termékekre a Marketplace-ben.

Már tesztelik ezt az új funkciót, ami várható volt a platform fejlődésében, hiszen egyre több kísérletet végeznek a képfelismerő technológiákkal. Ez az eszköz meglehetősen hasonló a Pinterest legújabb fejlesztéséhez, a Lens-hez, amivel bármit lefotózhatunk, és megkereshetjük a hozzátartozó pineket. A Pinterest adatai alapján ez az újítás rendkívül sikeres volt a közösségi oldalon, így aztán nem meglepő, hogy a Facebook is hasonló irányba indult el.

A Facebook tehát már teszteli ezt az alkalmazást, bár egyelőre csak a Marketplace-en belül, de talán ez azt jelenti, hogy ha jól szerepel a fejlesztés, akkor kiterjesztik az egész oldalra is. A Snapchat és a Pinterest elkezdhet aggódni? Egyelőre nehéz megjósolni, de annyi biztos, hogy a Facebook ezzel a teszteléssel alaposan próbára fogja tenni őket. Ez a közösségi platform hirdetőinek viszont jó hír lehet, hiszen az új eszközzel valószínűleg újabb hirdetési formákat is bevezethetnek.

A Pinterest Lens megjelenéséről itt adtunk hírt:

Pinterest Lens – Itt a Pinterest új dobása

A Marketplace bevezetéséről pedig itt számoltunk be:

Bolhapiac a Facebookon? Pipa!

Forrás: Social Media Today

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező