A Facebook teszteli az első Graph Search hirdetéseket

4 évvel ezelőtt by in Facebook, Social Media Címke:, , , , , , ,

A Facebook elkezdte tesztelni az FBX és a Marketplace hirdetések Graph Search eredmények oldalai közé való behelyezését, nyilatkozta egy szóvivő. Ezeket a reklámokat pedig nem a felhasználó keresései alapján célozzák – írja az InsideFacebook.

Ahogyan a Facebook.com-on a jobb oldali oszlopban, valamint a lightbox nézetben megjelenő fotóknál, a Graph Search eredmények oldalán látható hirdetéseket érdeklődési körök, demográfiai vagy a Facebook Exchange-ből, valamint a Custom Audiences-ből származó adatok alapján meghatározott közönségnek célozzák. A teszt egyszerűen egy új leltárt nyit meg, nem egy új hirdetéstípust vagy targetáló képességet talál ki.

Ahogyan az alább látszik, két vagy három hirdetés jelenik majd meg horizontálisan az oldaltörések között, ahol több mint egy oldal jön ki eredményként. Ez csakis a Graph Search esetében történik meg, nem a webes keresések esetében, ahol a Bing eredményei jelennek meg. Azokon az oldalakon a Bing hirdetések vannak a felső sávban és jobbra az organikus eredmények.

Ads-on-Graph-Search-Page-v2

A Facebook lehetővé teszi a „Sponsored Results”, azaz szponzorált eredmények nevű hirdetéseket is, amelyek segítségével a hirdetők a közösségi háló legördülő keresési eredményeiben tudják promotálni üzletüket. Specifikus oldalakra, alkalmazásokra és helyekre hirdethetnek a nagy kulcsszavak helyett. Jelenleg nincs arra lehetőség, hogy a Graph Search kérésekre targetálják a hirdetéseket, mint a „filmek, amiket a barátaim kedvelnek” vagy „a közeli éttermek”.

Az tehát továbbra is kérdés marad, hogy a Facebook lehetővé teszi-e a hirdetők számára, hogy felhasználók kereséseinek kulcsszavai alapján célozzák be a reklámokat. Ha kombinálni tudják a Facebook más targetálási technikáival, a Graph Search hirdetések segítségével az üzletek már a döntéshozatal pillanatában elérhetnék a felhasználókat, amikor például arról döntenek, melyik éttermet válasszák, melyik áruházba menjenek vagy milyen professzionális szolgáltatást vegyenek igénybe – foglalja össze a TechCrunch.

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező