A Facebook új adatokat tett közzé a mobil használatáról vásárlás terén

4 hónappal ezelőtt by in Facebook, Mobil Címke:, , , , , , , ,

A Facebook nyilvánossá tett egy új felmérést, amiben a mobilkészülékek arányát vizsgálták a legnagyobb vásárlási napokon, például Black Friday-n vagy Cyber Monday-n.

A 2017-es felmérés összesen 17 piacot vizsgált, amiből kiderült, hogy egyre többen vásárolnak mobilon keresztül ezeken a „vásárlás ünnepeken”.  Az új őrület éppen a Kínából származó Singles’ Day. Az alábbi statisztikából például az USA-ban tapasztalt tendenciákat láthatjuk:

A Facebook szerint a fogyasztók szívesebben vásárolnak mobilon, mert egyszerűbb és kényelmesebb megoldás. Ráadásul egyre könnyebb is online vásárolni, számos új opciót kínálnak a kereskedők. Viszont az egyik legfontosabb tapasztalat a Facebook szerint, hogy ezek a napok egyre inkább kezdenek globálissá válni, így több országban felbukkannak.

Érdemes ezeket az információkat 2018-ban Magyarországon is fontolóra venni a hirdetők számára.

Így alakultak az eladások ezeknél a márkáknál a vásárlási napokon:

Így növelték az eladásokat a Facebook-hirdetések ezeknél a márkáknál

Forrás: Social Media Today

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező