A Facebook új eszköze segít optimalizálni a hirdetési költségvetést

1 héttel ezelőtt by in Facebook Címke:, , , , , ,

A közösségi platform bevezet egy új funkciót, amivel a hirdetők hatékonyan beoszthatják a hirdetési költségeiket. Az új eszközzel automatikusan kioszthatják a hirdetési büdzséjüket a legjobban teljesítő hirdetéstípusokhoz.

A „Campaign Budget Optimization” elnevezésű eszköz elsősorban a kisebb üzletek igényeihez van igazítva, amik számára fontosak a költséghatékony és effektív megoldások. Az új funkció így fog kinézni a gyakorlatban:

Amint az tehát a képen is látható, ez az opció segít megfelelően csoportosítani a költségeket. A Facebook azt állítja, hogy ez az újdonság a következő hónapokban mindenhol meg fog jelenni. Ez nagy segítség lesz azoknak a hirdetőknek, akiknek az a céljuk, hogy a lehető legtöbbet hozzák ki a pénzükből.

A hirdetéskezelő legújabb eszközeiről itt számoltunk be:

Két új eszköz érkezik a hirdetéskezelőbe

A Messenger legújabb üzleti funkciójáról pedig itt adtunk hírt:

Az új Facebook plug-in futtatja a Messengert a weboldalunkon is

Forrás: Social Media Today

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező