A Facebook új hirdetési célt vezet be a Messengerhez

3 héttel ezelőtt by in Facebook, Social Media Címke:, , , , , , , , , ,

A Facebook számos hirdetési célt ajánl az üzletek számára annak függvényében, hogy mit akarnak elérni. Most bővítették ezeket a lehetőségeket egy új, üzeneteket célzó opcióval, aminek a segítségével a hirdetők további párbeszédet kezdeményezhetnek a fogyasztóikkal. Ezt az új eszközt párhuzamosan vagy kombinálva használhatjuk a click to Messenger hirdetésekkel.

Ezzel az alkalmazással ezentúl még több személyt lehet elérni Messengeren keresztül, ráadásul ezzel tovább ösztönözhetik a felhasználók és a márkák közötti kommunikációt. Ez annyit jelent leegyszerűsítve, hogy a click to Messenger típusú hirdetések hatékonyabbá válnak, mint valaha. Ezzel a lépéssel a Facebook határozottan a Messengerben rejlő üzleti lehetőségeket akarta még eredményesebben adaptálni.

Az új opció a napokban jelenik meg a hirdetéskezelőben, majd a következő hetekben lassan az egész világon elérhető lesz a hirdetők számára. A Facebook statisztikája szerint havonta 2 milliárd üzenetet váltanak az üzleti profilok a fogyasztóikkal Messengeren, ezért az új eszköz bevezetésével az ilyen irányú kommunikációban rejlő potenciálok erejét akarják kiaknázni.

A Messenger legfrissebb statisztikáiról itt számoltunk be:

Itt vannak a Messenger és Messenger Day új statisztikái!

 

Az Ads Manager és a Power Editor összevonásáról pedig itt adtunk hírt:

Mostantól integrálódik a hirdetéskezelő és a Power Editor

 

Forrás: Social Media Today

 

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező