A Gmail a hirdetők ellen: egyszerűbb lesz a hírlevél-leiratkozás

2 évvel ezelőtt by in E-mail marketing, Google Címke:, , , , , ,

A hírlevelekről való leiratkozás mostantól sokkal egyszerűbb lesz a Gmail felhasználók számára. A Google Gmail csapata egy egy-kattintásos leiratkozási (unsubscribe) linket ad a kezükbe, amely a promóciós emailek fejlécében lesz látható a küldő neve és email címe mellett. Azaz többé már nem kell keresgélni az üzenet végén, apró betűvel elrejtett leiratkozási lehetőséget– írja a VentureBeat.

Amikor rákattintasz a leiratkozási gombra, nem kell végigmenned a hirdető vagy a kereskedő sztenderd leiratkozási opción. Helyette a Google küld majd egy automatikus emailt a cégnek, hogy az töröljön téged a jövőbeli üzenetek címzettjei közül.

unsubscribe

Azok a vállalkozások, amelyek emailen keresztül is növelnék üzletüket, nem fognak örülni ennek az új Gmail funkciónak, de nekik sem kell bánkódniuk: most, hogy könnyebb lesz leiratkozni a hírlevelekről, kevesebb ember jelöli majd meg spamként a nem kívánt promóciókat.

Az IT World számolt be a hírről, miután a Google egy konferencia keretein belül megtette a bejelentést. Már több millió Gmail felhasználó látja az új gombot és hamarosan mindenkihez megérkezik majd egy héten belül.

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező