A hétköznapi élet unalmassága jelenik meg az új IKEA hirdetésekben

3 héttel ezelőtt by in Reklám és marketing Címke:, , , , , , , ,

Félreértés ne essék: az IKEA legújabb hirdetései éppen azért annyira jók, mert kimerítik az unalom fogalmát. A svéd nagyvállalat a taszítóan hétköznapi élet elemeit ötvözte egy olyan hirdetésformában, amit garantáltan újra és újra fogsz nézni.

A legtöbb nagy márka folyamatosan azért töri magát, hogy igazán hatásos és ütős hirdetéseket tegyenek közzé YouTube-on, és hogy bele tudják préselni a brand üzenetét is.  Az IKEA viszont nagyon ügyesen megfordította a dolgot: unalmas, vontatott klipekkel borzolja a kedélyeket. Ez a hirdetés éppen azon ironizál, hogy tulajdonképpen mennyire végtelenül egyhangú a legtöbb ember élete.  A YouTube TrueView hirdetéseket 5 másodperc átugrani, ezért a legtöbb hirdető mindent belead, hogy kihasználják ezt az időt. Az IKEA igazán kimaxolja az unalmas tartalom fogalmát: kedvetlenül mosogató fiatalok, kanapén ücsörgő párocska stb.

A kampányt az Akestam Holst ügynökség valósította meg.

Az idei év legjobb Halloween reklámjait itt mutattuk be:

2017 legrémisztőbb reklámjai

A Burger King ütős kampányáról itt írtunk:

A Burger King ijesztő bohócokkal trollkodja a McDonalds-t

Forrás: We Are Social Media 

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező