A Facebook 2016-ban vezette be Branded Content (márkákhoz kapcsolódó tartalmak) jelölést a közösségi oldalon, hogy a felhasználók tisztában lehessenek azzal, hogy mikor kerülnek eléjük olyan bejegyzések, amik valamilyen fizetett együttműködés keretében jöttek létre.

A Facebook csapata azóta folyamatosan dolgozik ezen a megoldáson, és a napokban jelentettek be egy új fejlesztést, aminek köszönhetően még átláthatóbbá válnak az ilyen jellegű fizetett bejegyzések.

A cél az átláthatóság – Fotó: Facebook

Az egyik legfontosabb változás, hogy a korábbi Paid címkét leváltja a Paid Partnership kifejezés, hogy a felhasználóknak a korábbinál világosabb legyen, hogy pontosan milyen bejegyzés került eléjük, sőt az ilyen posztoknál a jövőben megjelenik az About this partnetship kiegészítés is, amit lekattintva bárki több információhoz juthat az együttműködés részleteit illetően.

Forrás: Facebook