A közösségi média segít, hogy a Google találati listájának elejére kerülj

3 évvel ezelőtt by in Google, Keresőmarketing, Social Media Címke:, , , , , , , , , , , , , ,

Elérted már az 1000 lájkot vagy az 1000 Twitter követőt? Ha igen, talán észrevetted, hogy javult a rangsorolásod a keresőmotor találatokban is. Ha nem, érdemes egy pillantást vetned a QuickSprout infografikájára! – írja a 60secondmarketer.

Néhány kulcsfontosságú pont az infografikáról:

  • A Google és a Bing elkezdte figyelembe venni a közösségi média aktivitásokat is a weboldalak rangsorolásában, így például a tweeteket, a Facebook megosztásokat és lájkokat, valamint a Google +1-eket
  • A legjobb időponta posztolásra, hogy több közösségi megosztást érj el, a hétfő, a szerda vagy a csütörtök 9, 12, délután 3 vagy este 6 óra
  • Egy kép hozzáadása a poszthoz akár 200%-kal növelheti az elköteleződés mértékét
  • A közösségi felhasználók 21%-kal hajlamosabbak elköteleződésbe lépni egy kérdéssel
  • Ha azt kéred a követőidtől, hogy szavazzanak, annak esélye, hogy lájkolják az URL-edet, 400%-kal nő
  • A „hogyan csináljuk/így csináljuk”, valamint a listákat tartalmazó posztok 47%-kal több közösségi megosztást generálnak

És nem utolsó sorban jegyezzük meg, hogy az egyszerű, statikus infografikák ideje is múlandóban van: készüljetek, mert az animgifek ide is betörtek!

howsocialsignalsimpactrankings

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező