Trollkodnak és gúnyolódnak a márkák az iPhone 6 Pluson.

Szerda este megmutattuk, hogyan figurázta ki a KitKat az Apple új készülékét. Egy videóban ugyanis jól látható, mennyire könnyű elhajlítani az almás cég hatalmas okostelefonját, az iPhone 6 Plust. Kár lenne azt hinni azonban, hogy itt meg is állt a trollkodás a márkák részéről, ugyanis mások is kifigurázták a dolgot. És még mielőtt azt hinnénk, hogy csupán az olyan konkurensek trollkodnak, mint a Samsung, a HTC vagy az LG, olyan cégek is beszálltak a humorizálásba, mint a Heineken vagy a Whataburger.

SAMSUNG: “Ívelt. Nem hajlított.”

LG: Az LG Flex volt az első, (szándékosan) hajlított kijelzős okostelefon, amit a piacra dobtak, így szinte kötelező volt nekik is kitalálni valami frappánsat.

HTC: “Úgy tervezték, hogy ellenálljon a környezeti kihívásoknak. Mint például a zsebeidnek.”

HEINEKEN: “Ne aggódjatok. Ez velünk is állandóan megtörténik.”

CHEX MIX: (snack-eket gyárt) “Vannak dolgok, amik jobbak hajlítva.”

WHATABURGER: “FIGYELMEZTETÉS: A whataburger meg fog hajlani, ha a zsebedben hagyod.”

BURTON SNOWBOARDS: “Hajlásra tervezve.”

ZAZZLE INC.: (egyedi termékek piaca) A weboldalukról 30 százalékkal olcsóbban lehet megrendelni a termékeket, ha a bendgate2014-es kódot beírod.