A Forbes magazin jó szokásához híven idén is összeállította a legjobban kereső Youtube-sztárokról szóló listáját, ami lényegében egyszerre hozza a kötelezőt, és tartogat némi meglepetést. A YouTube-on jelen lenni amúgy még mindig jó üzlet, hiszen a gazdasági lap számításai szerint a tíz legtöbbet kereső videós összjövedelme 42%-kal haladja meg a 2017-es eredményeket.

Azt persze érdemes tudni, hogy a legtöbb pénz már nem a hirdetési bevételekből származik, hanem a szponzorált együttműködésekből, és a sztárok saját márkái által termelt bevételből – a nézők 2018-ban is lelkesen fizettek a youtuberek által kínált ilyen olyan merchandise-okért.

A Forbes tízes listáján idén is a videojátékos tartalommal foglalkozó csatornák viszik el a legtöbb helyet, visszatérő vendég PewDiePie és DanDTM, ott van a listán a botrányhős Jake Paul és testvére Logan, de az első helyen egy mindössze 7 éves fiú trónol. A Ryan ToysReview nem kevesebb, mint 17 millió feliratkozóval rendelkezik, és ahogy arra a név is utal, a videók másról sem szólnak, csak arról, hogy egy kissrác különböző játékokat tesztel.

ÉS AKKOR A TELJES LISTA:

  • Ryan ToysReview – 22 millió dollár összbevétel
  • Jake Paul – 21,5 millió dollár összbevétel
  • Dude Perfect – 20 millió dollár összbevétel
  • DanTDM – 18,5 millió összbevétel
  • Jeffree Star – 18 millió összbevétel
  • Markiplier – 17,5 millió összbevétel
  • Vanoss Gaming – 17 millió összbevétel
  • Jacksepticeye – 16 millió összbevétel
  • PewDiePie – 15,5 millió összbevétel
  • Logan Paul – 14,5 millió összbevétel

Forrás: Forbes