Az Akestam Holst ügynökség régóta dolgozik az IKEA-val innovatív kampányokon, most azonban az eddigieknél is vadabb ötletet találtak ki. A svéd márka arra bátorítja a családtervező klienseiket, hogy vizeljenek a hirdetésre, és ha a teszt pozitív, akkor kedvezményt kapnak egy gyerekágyra.

Bár egy kissé morbidnak tűnhet elsőre, de meglehetősen szórakoztató technológiát alkalmaznak. A teszt után a hirdetésen megjelenik az ágy kedvezményes ára. A reklám létrehozásában a Mercene Labs is közreműködött, és az egyik legnépszerűbb svéd női magazinban találhatják meg a fogyasztók. A kampány visszhangja egyelőre pozitív, a márka számára pedig az is fontos, hogy figyelmet generáljanak az egészségügyi innovációk felé is.

Kreatív tippek az alábbi linken:

Milyen kreatívokat hozzunk létre a közösségi médiában?

Újdonságokkal frissült a Telegram:

Több új funkcióval frissült a Telegram

Forrás: AdWeek