A negatív értékelések gazdaságtana

1 héttel ezelőtt by in Social Media Címke:, , , , , , , , , ,

Szinte hihetetlen, de Yelpen percenként 27 000 értékelést posztolnak minden nap. Elképzelni is nehéz, hogy ennyit beszélünk nap mint nap különböző üzletekről, így evidens, hogy a vélemények és az értékelések is egyre nagyobb hangsúlyt kapnak. Egy felmérés alapján a megkérdezett fogyasztók 88 százaléka számára legalább annyira fontosak ezek a visszacsatolások, mint a személyes ajánlások.

A SOCi most közzétett egy statisztikát, ami bemutatja, hogyan is hatnak a negatív értékelések az adott üzletre. Már egyetlen rossz vélemény is futótűzként terjedhet, és megváltoztathatja a márkád imidzsét is. Íme a fontos a számok:

A fogyasztók 63 százaléka szívesebben vásárol olyan oldalon, ahol vannak felhasználói értékelések

A fogyasztók 88 százaléka legalább annyira bízik ezekben az értékelésekben, mint az ismerőseik ajánlásában.

A fogyasztói értékelések 12x megbízhatóbbak a felhasználók körében, mint a gyártó leírása.

A fogyasztók 92 százaléka elolvassa az online értékeléseket.

A fogyasztók 23 százaléka megnyitja az üzlet honlapját, ha pozitív értékeléseket is olvas.

Yelp-en 26 380 értékelést posztolnak 1 perc alatt.

A fogyasztók 45 százaléka megoszt negatív véleményeket a közösségi médiában.

A fogyasztók 63 százaléka elolvassa a negatív értékeléseket.

A fogyasztók 60 százaléka inkább másik üzletet keres, amennyiben minimum 3 negatív értékelést lát.

Az 1 vagy 2 csillagos értékelésekkel rendelkező üzletek 90 százalékának nem sikerül visszahódítani a fogyasztóikat.

Egy negatív értékelés 2x több felhasználót ér el, mint egy pozitív.

A vásárlók 40 százaléka már 2-3 értékelés elolvasása után is véleményt formál a márkáról.

Egyetlen negatív értékelés elüldözheti a vásárlók 22 százalékát.

A vásárlók 86 százaléka hezitál olyan üzlettől vásárolni, amelyiknek legalább 1 negatív értékelése van.

Minden egyes elveszített csillag az értékeléseknél 5-9 százalékos profit veszteséget jelent az üzletnek.

Már 25 millió üzleti profil tevékenykedik Instagramon:

Már 25 millió üzleti profil működik Instagramon

Forrás: Social Media Today

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező