A Netflix eddigi legdivatosabb reklámja

2 hónappal ezelőtt by in Egyéb, Reklám és marketing Címke:, , , , , , , , , ,

Már írtunk róla, hogy a Netflix lett a második legnépszerűbb márka a fiatalok körében 2017-ben. Ráadásként a 80-as éveket idéző Stranger things  hoax moziplakátja óriási sikert aratott az internetezők körében, de azt még mi sem láttuk jönni, hogy a termék a párizsi divathétről fog visszaköszönni. Nem más, mint a Louis Vuitton kreatívigazgatója Nicolas Ghesquière állította kifutóra az ikonikus plakátot egy pólóra nyomtatva.

 

A poszter a Netflix közösségi média kampányának részeként jelent meg a #StrangerThursdays hashtag alatt, amivel növelni akarták a hájpot a második évad bemutatója körül. Ennek az lett az eredménye, hogy a hoax moziplakát végül egy igazi pólóra egy igazi tv show népszerűsítése miatt került. Ezt nevezzük next-level marketingnek!

Feltehetőleg a Netflix nem fizetett ezért a Vuitton-nak.  Csak arról lehet szó, hogy Ghesquière nagy rajongója a sorozatnak, ugyanis tavaly a teljes stábot vendégül látta a Louis Vuitton központjában.

A nagysikerű plakátot egyébként  a Ralph kreatívügynökség tervezte, akik éppen most jelentették be, hogy Los Angelesben is nyitnak egy irodát. A Ralph eddig is dolgozott együtt a Netflix-szel különféle közösségi marketing kampányokon például a Black Mirror és a House of cards sorozatokhoz.

A top 10 legnépszerűbb amerikai brandről itt írtunk:

Erre a 10 márkára buktak a fiatalok 2017-ben

A KFC kreatív kampányáról pedig itt számoltunk be korábban:

A KFC új kampányában mutatta be a világ első GPS kazettáját

 

Forrás: AdWeek

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező