Hát lehet ennél szebb hír? Itt van az első digitális pornó influencer!

A napokban mutatta be a YouPorn Jedy Vales nevű csinos szóvivőjét, akinek a feladata az lesz, hogy számos közösségi média platformon tartsa a kapcsolatot az oldal felhasználóival. Vales kisasszonyról érdemes tudni, hogy a cég elvárja tőle, hogy vérbeli influencerré váljon, nagy rajongói táborral, nagyon csinos… és a valóságban nem létezik – csupán a digitális véleményvezérek már nem is olyan szűk körét szélesíti.

Vales a Camasutra VR elnevezésű cég terméke. Feladata, hogy kontentet gyártson és olyan platformokon tartsa a kapcsolatot a rajongókkal, mint a Twitter, az Instagram, vagy a Modelhub, egy oldal, ahol a regisztráltak egymásnak árusíthatják explicit videóikat, természetesen pénzért.

Hasonló videókban persze Vales is szerepet fog vállalni. Mindennek viszont ára van. Jedyről akkor láthatja majd a közönség az első pornóvideót, ha Twitteren és Instagramon is elérte az egymilliós követőszámot.

https://www.instagram.com/p/BxQagtBhBiT/

Bár az influencerek világában cseppet sem újdonság, hogy emberek egy virtuális személyt követnek, a YouPorn szerint a pornóvilágban ők az elsők, akik ilyen eszközzel élnek:

„Jedi tökéletesen reprezentálja azokat a technológiai innovációkat, melyekről ismertek vagyunk, és tökéletes szóvivője és képviselője a YouPornnak.”– mondta Charlie Hughes, a YouPorn igazgatója – „Jedyvel a fedélzeten egy új lehetőséget kapunk arra, hogy egy új környezetben kommunikáljunk felhasználóinkkal. Alig várjuk, hogy lássuk, Jedy mi mindenre képes!”

Őszintén Charlie? Rajtatok múlik. Jedy mindenre képes.

Szerencsére Jedy is ilyen lelkes. Ő maga így nyilatkozott a sajtóanyagban:

„Nagyon öröm számomra, hogy információkat oszthatok meg a kedvenc pornóoldalamról és bepillantást engedhetek az életembe a YouPorn közösség számára. Alig várom, hogy az elsőszámú forrása legyek az oldallal kapcsolatos szórakoztató híreknek, miközben a jövő pornójának aktív részese lehetek.”

Mondta a lány, aki nem létezik és aki az egymilliomodik lájknál ledobja majd virtuális bugyiját.

Forrás: Adweek