A Spotify ünnepi kampánya megmutatja a legviccesebb felhasználói szokásokat

2 héttel ezelőtt by in Reklám és marketing Címke:, , , , , , , , , ,

Felkészültetek az újévi fogadalmakra? Hát persze, hogy nem! A Spotify legújabb billboard kampánya éppen ezt célozza meg, és kifejezetten szórakoztató projektet hozott össze. A 2018-as célok ellepték New York utcáit ezeken a kreatív és humoros plakátokon.

A zene streaming alkalmazás ünnepi kampánya most debütált, és rendkívül frappáns adatokkal operálnak, hogy miket hallgattunk idén a platformon. A Spotify természetesen országos méretű kampányban gondolkodik, ráadásul ezek a mega installációk december elején mindenhova felkerülnek. Külön érdekesség, hogy a márka mintegy 70 művésszel dolgozott együtt a projekten. Így olyan arcok is felbukkannak majd a plakátokon, mint például Cardi B vagy Bruno Mars.

A kampányt házon belül kivitelezték, és igazán ragyogó példája annak, hogyan lehet integrálni felhasználói szokások adatait ennyire frappáns megoldásokkal.

Az Apple ünnepi kampányát itt mutattuk be:

Ünnepi giccsparádé az Apple új reklámja

Az IKEA kampányáról itt írtunk:

Így reagált az IKEA a világ legdrágább festményének eladására

Forrás: AdWeek

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező