A Toyota ételt oszt a rászorulóknak, ha megnézed ezt a videót

5 évvel ezelőtt by in Reklám és marketing Címke:, , , , , ,

Mennyi YouTube videót nézel meg egy nap alatt? A Toyota közbenjárásával a következő, amire kattintasz, valóban jobbá teheti valaki napját. Az autógyártó 1 millió ételt adományoz – az alábbi videó minden egyes YouTube megtekintéséért egyet – a Food Bank of New York számára. A Sandy hurrikán óta már 250,000 ételt osztottak ki a Rockawaysben élő közösségeknek, amelyeket érintett a vihar – írja a Mashable.

A hurrikán után, amely ezrek életét tette tönkre, a Toyota összefogott a Food Bank of New York szervezettel, hogy több százezer éhes embernek szállítsanak ki ételt. Az erről szóló videót közzétette a cég, valamint egy honlapot is „Meals Per Hour”, azaz „Étel per óra” címmel, ahol a szakértelmen alapuló önkéntességről is olvashatunk.

A videó közzétételét követő két napban már közel fél millió megtekintés gyűlt össze. A Supermarche által készített anyag bemutatja, hogyan segítette a Food Bank tevékenységét a Toyota a Sandy hurrikánt követően, hogy még több étel juthasson el még több new yorki lakoshoz.

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező