A Twitter felhasználói segítségét kéri

2 héttel ezelőtt by in Social Media Címke:, , , , ,

A Twitter ügyvezetője és társalapítója, Jack Dorsey azokhoz fordult segítségért, akik a legjobb ismerik a Twitter által nyújtott felhasználói élményt: a felhasználókhoz.

@Jack egy tweetben kérdezte meg a Twitter közönségét arról, hogy szerintük milyen frissítéseket kéne bevezetniük 2017-ben. A Twitter 2016-ban sokat szenvedett, gondoljunk csak a nem túl kielégítő számokra még az év közepén, majd az eladása körüli problémákra – igaz, végül 2016 végére a Twitter összeszedte magát, habár Doresyt sok támadás éri a befektetőktől és részvényesektől a felhasználószám lassú növekedése miatt.

A tweet után a felhasználók több érdekes tippet is adtak az ügyvezetőnek. Ezeket gyűjtötte össze egy rövid listában az Adweek:

  • A tweetek utólagos szerkesztésze
  • Twitter-listák rendszerezése
  • A beszélgetési élmény javítása toolokkal
  •  Könyvjelzők létrehozása
  • Témák, beszélgetések követési lehetősége
  • Lehetőség beszélgetések kiemelésére
  • Hatásosabban válogatott hirdetések

Nos, apró ötletek… De sok kicsi sokra megy!

Doresy mellesleg az ötletet  Brian Cheskytől, az Uber ügyvezetőjétől leste, aki ugyancsak Twitteren kkérdezte meg az Uber használóit a kívánt fejlesztésekről. Jack másik cégével, a Square-rel kapcsolatban is feltette a kérdést.

Forrás: Adweek

Facebook Comments

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező