A Pepsi Twitteren vág bele új kampányába, melynek főszereplői a matricák lesznek.

Twitter stickers - Pepsi

A Twitter még júniusban vezette be új stickerjeit, melyek lényegben olyan emojik, melyek szabadon helyezhetők el a képeken, és rájukkatintva megnézhetünk más bejegyzéseket is, melyeken ugyancsak fel vannak használva a social mediaplatform közzétett bejegyzésekben.

Az új funkciót használja most ki a Pepsi, nagyjából 50 márka-központú sticker bevezetésével, melyek a #PepsiMoji kampány részét fogják képezni 10 országban, köztük az USA-ban, Kanadában, Indiában, Mexikóban és Oroszországban. A használat egyszerű lesz: ha egy képet el akarunk látni egy matricával, csak rá kell menni a matrica-gombra, melyek közül 8 Pepsi-féle kiemelt helyen fog megjelenni.

Brad Jakeman, a PepsiCo elnöke így nyilatkozott a kampányról: “Azzal, hogy az emberek az emojikat célirányosan a képeiken tudják elhelyezni, egy új út nyílik meg az engagement felé. Ha egy kép ezer szót ér, egy kép a Pepsi matricáival valóban párbeszédet indíthat el.”

Az új funkcióval a Twitter célja az volt, hogy újra erőre kapjon a social media-platform és a nagy hirdetők is ismét felfedezzék maguknak. A Pepsivel ez minden bizonnyak sikerült is. Tavaly a Twitter a Coca-Colának és a Pepsinek egyaránt biztosított speciális, brandelt emojkat. Januárban a pletykák szerint az emojik nagyából 1 millió dollárba kerültek a Super Bowl hirdetők számára, és a más Twitter-funkciókat is magába foglaló hirdetési csomagban is helyet kaptak.

A Twitter hamarosan lehetővé teszi a livestreaminget is, hogy sportközvetítéseiből is származzon pénz – a cég itt nagyjából 50 millió dolláros bevételre számít.

A Twitternek van is miért igyekezni – az elmúlt időszakban ugyanis nem a legjobb számokat mutatták be, habár a közösségi médiának így is kiemelt szereplői.

Forrás: Adweek