Miután a Facebook felvásárolta, csak idő kérdése volt, hogy mikor jelennek meg hirdetések a másfél milliárd ember által használt WhatsApp üzenetküldő szolgáltatásban. Bár viszonylag sokáig tartott, Chris Daniels, az alkalmazást fejlesztő cég egyik vezetője a múlt héten bejelentette, hogy hamarosan megnyílik a lehetőség a hirdetők előtt, hogy fizetett tartalmakat helyezhessenek el az applikáció Status névre keresztelt bejegyzései között.

A Status a Stories megfelelője a WhatsApp alkalmazásban

A Status a WhatsApp alkalmazás saját bejáratú Stories funkciója, ahol a felhasználók ugyanúgy 24 óra után törlődő, szöveggel és más opciókkal megbolondított posztokat tehetnek közzé, mint a Snapchaten, vagy a tinik népszerű alkalmazását pofátlanul lemásoló Facebookon és Instagramon.

Érdekesség továbbá, hogy Chris Daniels külön kiemelte: a WhatsApp a Facebook natív hirdetési rendszerét fogja használni, ami lényegében annyit tesz, hogy a hirdetők a jövőben a Facebook hirdetéskezelőjéből könnyedén indíthatnak majd olyan kampányokat, amikkel a legnagyobb közösségi oldal és az Instagram után már az üzenetküldő alkalmazásban is megjelentethetik a promótált tartalmaikat.

Forrás: Social Media Today