A YouTube máris berezelt az IG TV-től

3 héttel ezelőtt by in Influencer, Instagram, Mobil, Personal branding, Social Media, Youtube Címke:, , ,

Az Instagram alig egy hónapja leplezte le és indította el történetének egyik legnagyobb dobását, az IG TV névre keresztelt, hosszabb szerkesztett videók megosztására alkalmas funkcióját (és külön alkalmazását), de a YouTube máris fenyegetve érzi magát az új videós platform által – ami nem csoda, hiszen az egymilliárd felhasználóval büszkélkedő szolgáltatás tényleg komoly konkurenciát jelenthet a Google által birtokolt videomegosztó számára.

Az IG TV a YouTube babérjaira tör

A YouTube egyeduralma tehát megtörni látszik, és a cég úgy próbálja felvenni a versenyt az Instagram vadonatúj lehetőségével, hogy igyekszik magához láncolni a legnépszerűbb alkotókat, akiknek 5-7 számjegyű összegeket ajánlanak (természetesen dollárban), hogy továbbra is az ő szolgáltatásukon keresztül publikálják először a különböző videós tartalmaikat – hogy kiket kerestek meg konkrétan, arról még nem szivárgott ki semmi, a bennfentesek ugyanakkor már arról beszélnek, hogy a szerződések megszülettek, és a YouTube egyénileg igyekszik mindenkivel megegyezni.

A hírekre reagáló YouTube szerint ugyanakkor ebben nincs semmi különleges, hiszen a múltban is rendszeresen kötöttek hasonló megállapodásokat, és mindig is támogatták a videómegosztón világhírnévre szert tévő alkotókat. Bárhogy is legyen, az biztos, hogy rengeteg videós számára izgalmas új felület az IG TV, mivel az Instagram továbbra is rendkívül népszerű a fiatalok körében, a platformra 500 millió ember lép be napi rendszerességgel, szóval közönség van, a verseny pedig jót tesz, a nézőknek legalábbis mindenképp.

Forrás: Business Insider

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező