A YouTube négy új eszközt vezet be a hatékonyabb hirdetéshez

2 héttel ezelőtt by in Egyéb, Social Media Címke:, , , , , , , , , ,

A YouTube új eszközöket vezet be, amikkel a hirdetők könnyebben el tudják érni a kívánt célcsoportokat, továbbá igény szerint testre szabhatják a hirdetéseiket változatos kreatív megoldásokkal. A videóplatform továbbra is népszerű a hirdetők között, ráadásul egyre nagyobb impaktja van a TV-s reklámokhoz képest. Bemutatjuk tehát a négy új eszközt, amivel ezentúl hatékonyabban hirdethetünk YouTube-on.

Custom Affinity Audiences

Ezzel az új eszközzel az alapján targetálhatjuk a felhasználókat, hogy általában mire keresnek rá az oldalon. Ezzel a megoldással olyan ajánlatokkal is elérhetjük a releváns célcsoportokat, amik számukra valóban érdekesek lehetnek.

Director Mix

Ez tulajdonképpen egy olyan kreatív eszköz, amivel tetszés szerint személyre szabhatjuk az alkalmazott vizuálokat. Ezzel a lehetőséggel különféle verziót generálhatunk a feltöltött elemekből, és kiválaszthatjuk a számunkra ideálisat.

Video Ad Sequencing

A story-telling az összes közösségi média platformon egyre erőteljesebb vonalat képvisel, ezért a YouTube is bevezet egy új opciót erre vonatkozóan az AdWords Labs segítségével. Ezzel a megoldással felépíthetünk egy lineáris, narratív kampányt hosszabb-rövidebb hirdetésekből.

Matched Panel Analysis

A YouTube most bevezeti a Nielsen MPA-t, amivel a hirdetők mérhetik a kampányaik eredeményességét, hogy mekkora felhasználói bázis figyelmét sikerült megragadni, és hogy ez milyen hatással volt az eladásaikra. Ezzel tehát megvizsgálhatjuk, hogy milyen hatással vannak az online hirdetések az offline eladásokra.

 

A Facebook videólejátszó felületének változásairól itt számoltunk be:

Megváltozott a videólejátszó felülete Facebookon

 

A Facebook legújabb hirdetési alkalmazásáról pedig itt adtunk hírt:

Jön a Recent Ad Activity alkalmazás a hirdetési aktivitások követéséhez

 

Forrás: We Are Social Media 

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező