Alapjaiban változott meg a Google Search

2 hónappal ezelőtt by in Keresőmarketing Címke:, , , , , , ,

Egy régóta megszokott funkció tűnt el a világ legnagyobb keresőplatformjáról – és egy újjal is kísérleteznek.

Nem állítunk nagy túlzást, ha azt mondjuk, a Google 2010 óta próbál olvasni a gondolatainkban. Amikor elkezdtünk begépelni egy kifejezést a keresőmezőbe, a website egy legördülő listában javaslatokkal egészítette ki azt, hátha megtaláljuk köztük, amire kíváncsiak vagyunk. Sőt, a legelső ajánlatra még találatokat is adott nekünk, hogy tényleg a lehető legminimálisabb időt fordíthassuk a keresgélésre. Szerencsére a legördülő javaslatokra továbbra is számíthatunk, ám a találati oldalt ezentúl el kell felejtenünk, amíg rá nem kattintottunk valamelyikre – vagy be nem gépeltük a keresni kívánt témát.

De miért volt erre szükség? A Google ezzel a lépéssel kívánja egyenlővé tenni a kereső mobil és asztali verzióját, mivel előbbin fut a keresések 50%-a.

Nézőpont kérdése, hogy az azonnali találatok hiánya előnyt vagy hátrányt jelent-e. Az azonban biztos, hogy egy további fejlesztésből, mellyel a Google jelenleg kísérletezik, ki lehet hozni a legjobbat. A találati oldal jobb oszlopában megjelentek ugyanis az automatikusan elinduló YouTube videók. Az új funkció egyelőre tesztüzem alatt áll és kizárólag filmekre korlátozódik, későbbi kiterjesztése után viszont érdemes lesz kampányainkban kihasználni a lehetőséget.

Apropó, YouTube: A videóplatform nemrég megkönnyítette a választást a rengeteg tartalom közül, egy apró, de annál feltűnőbb fejlesztéssel.

Jönnek a YouTube videók előnézetei

 

Forrás: Hexus

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező