A Patriots és az Eagles mérkőzésének hangulata ismét a klasszikus Super Bowl irányába mozdult el. Ez remek hír volt a hirdetők számára, akik idén is briliáns reklámfilmeket mutattak be a nézőknek.

Íme az 5 legjobban sikerült reklám

NFL – „Touchdown Celebrations to Come”: A sok éven át tartó „Super Bowl Babies” reklámok után egy teljesen másik irányba indult el az NFL. Legújabb reklámfilmjük a touchdown örömét szemlélteti a nézővel, az inspirációt pedig a Dirty Dancing című filmből szerezhették. A főszerepet természetesen futball játékosok kapták, Eli Manning és Odell Beckham, a New York Giants-ból. (Ügynökség: Grey New York)

Tourism Australia “Dundee”: Chris Hemsworth és Danny McBride tökéletes választás volt ebben a kampányfilmben, amely segítségével hetekig abban a hitben tartották az embereket, hogy elkészülhet a Crocodile Dundee feldolgozása. A következő lépés a film tényleges leforgatása lett volna, de kiderült, hogy ez csupán egy turisztikai hirdetés volt. (Ügynökség: Droga5)

Doritos/Mountain Dew “Doritos Blaze vs. Mtn Dew Ice”: Ez a Super Bowl reklám az egyik legélvezhetőbb és egyben a legabszurdabb is. Peter Dinklage, Morgan Freeman, Busta Rhymes és Missy Elliott is teljes odaadással szerepel a reklámfilmben, amelyben jelen van a művészet és a lenyűgöző design is – nem beszélve a tökéletes szinkronról. (Ügynökség: Goodby Silverstein & Partners)

Amazon “Alexa Lost Her Voice”: Egy újabb hírességekkel teli szpot a másik nagy nyertes. Az az ötlet, hogy Alexia elveszítse a hangját igazán ígéretes volt. A négy másik hang, akik betöltötték a helyét, csodálatosak voltak a maguk módján. A reklám mindenkinek az arcára mosolyt csalt, de hát az Amazon pontosan ezt az eredményt várta. (Ügynökség: Lucky Generals/in-house team D1)

Tide “It’s a Tide Ad”: Az abszolút nyertes kampány, a Tide. Rendkívül szerethető reklámfilmeket hoztak össze, az alap ötletből szinte csak úgy árad a frissesség és a váratlanság. (Ügynökség: Saatchi & Saatchi New York)

Forrás: Adweek