Az IKEA is belépett a virtuális valóságba

7 hónappal ezelőtt by in Technológia Címke:, , , , , , , ,

A svéd márka kifejlesztett egy új játékot az áruházaik megnyitójára, amivel a vásárlók megtapasztalhatják a virtuális valóságot. Az AR és VR élményt több száz vásárló próbálta ki az egyik amerikai üzlet megnyitóján, amiben párna csatázhattak és megismerhették a legújabb termékeket is.

Az IKEA média projektmenedzsere szerint igyekeztek egy next level megoldást találni és kísérletezni az innovatív technológiákkal. Ez abban is segítséget nyújt a vásárlóknak, hogy jobban megismerjék a különféle termékeket, design-okat és a fenntarthatóságot is. Nem pusztán egy szórakoztató alkalmazásról van szó, hanem egyben edukációs projekt is. Természetesen a VR technológia nem tartozik a legolcsóbb eljárások közé, ráadásul a marketing és content szakemberek is folyamatosan arról vitatkoznak, hogy megéri-e a befektetést. A svéd márka azonban bevállalta a kockázatot, hogy valami igazán kreatívat hozzanak létre. Emiatt végül felmerült a virtuális katalógusok lehetősége is a márka részéről, azonban ez még valóban csak a jövő zenéje.

 

A Facebook AR Studio bemutatásáról itt számoltunk be:

Itt a Facebook AR Studio

A Snapchat Lens Studio-ról itt számoltunk be:

Bemutatta a Snapchat a Lens Studio-t

Forrás: AdWeek

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező