Az Instagram az új LinkedIn a fiatalok számára?

1 évvel ezelőtt by in Social Media Címke:, , , , , , , , ,

Bár a LinkedIn képében a közösségi médiának megvan a maga HR-hajója, a Jobvite felmérése szerint a fiatal munkavállalók számára az Instagram is egyre fontosabb platform a munkahelykeresés folyamatában. A felmérésében több mint 2000 amerikai vett részt.

Az eredmények szerint az emberek 25 százaléka a Facebookot, 23 százaléka pedig a LinkedInt nézi meg, ha információt akar szerezni egy cégről.

Ám a munkakeresésben nagy szerep jut az Instagram számára is: a 18-29 évesek 28 százaléka a munkakeresés folyamán felkeresi a céggel kapcsolatos Instagram-posztokat és fiókokat, hogy azokon keresztül nyerjen rálátást a cégen belüli életre és cégkultúrára.

Hogy mi ebből a tanulság?

Egy-egy cég arculatánál kiemelkedően fontosak az Instagramon megosztott képek – egy vicces kép vagy egy, a cég teljesítményéről szóló poszt (például egy díjról) szimpatikusabbá tehetik a vállalkozást a közönség számára.

Vagyis ha építeni szeretnénk vállalkozásunk imidzsét, sose hanyagoljuk el Instagram-oldalát és merjünk betekintést engedni az iroda falai közé.

Bár az Instagram sikeréről beszélünk, maga az anyacég tett már lépéseket azért, hogy a munkaerőpiacon is jelen legyen:

Jönnek az álláshirdetések Facebookra

Forrás: Adweek

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező