Az új Galaxy Gear reklám szerint a technológia segít párt találni

3 évvel ezelőtt by in Reklám és marketing Címke:, , , , , ,

Úgy tűnik, hogy a Samsung nem az Apple-lel akar versenyezni Galaxy Gear okosóráját illetően, hanem inkább olyan társkereső oldalakkal, mint az OKCupid vagy a Match.com. A cég legújabb reklámja egy technológiával felfűtött szerelmi háromszög megpróbáltatásait és gyötrelmeit mutatja be: az okosórát viselő Jack, a snowboardos hölgy és a bukdácsoló harmadik kerék egy nem beazonosítható fekete okostelefonnal – írja a Mashable.

Az első fickó a Galaxy Gear segítségével veti be a flörttudományát, miközben technológiailag gyengébb vetélytársa leginkább azzal tölti idejét, hogy őket bámulja, és rendre kiejt mindent a kezéből.

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező