Bármilyen büdzsére nyitott az új Snapchat Ad Manager

5 hónappal ezelőtt by in Reklám és marketing, Social Media Címke:, , , , , , , , ,

Ha gondoltál már arra, hogy ideje lenne néhány forintot Snapchat hirdetésekre szánni, akkor eljött a te időd: itt az “önkiszolgáló” reklámmenedzser.

Nem fér bele a költségvetésbe a legkisebb Snapchat reklámcsomag sem? Nem vagy hajlandó fizetni a haszonkulcsért, amit harmadik felek felszámolhatnak? Ez a két probléma mára a múlté: A Snapchat végre bemutatta személyre szabható reklámplatformját.

De miért pont most újított a kis szellem?

Mert ő is pályázik a bevételre – tőled. Mindezt egy olyan felület segítségével teszi, amely a Facebookról jól ismert módon épül fel. Találhatunk itt egy reklámmenedzsert kampányépítéshez, egy biznisz menedzsert a csapattagok szerepének és jogosultságainak konfigurálására, és egy mobil táblát is, hogy tényleg bárhol nyomon követhessük aktuális projektünket.

Ad Manager

Business Manager

Eddig állandóan a Facebook másolta a Snapchatet. Most az egyszer fordítva történt.

Azonban fontos megjegyezni, hogy ezzel az eszközzel csakis videóhirdetéseket vásárolhatunk; a “lencsés” reklámokat továbbra is az értékesítők kezelik. Illetve, átmenetileg az új Ad Managerhez is csak körülbelül húsz vállalatnak van hozzáférése – de júniusban mindenki számára elérhetővé válik a világ bármely pontján.

Reméljük, hogy a hirdetések egyszerűbbé tétele több rajongót vonz majd az alkalmazáshoz. Mert, mint kiderült egy felmérésből, a mostaniak sajnos nem igazán nevezhetők rajongóknak:

A Snapchat-rajongók… nem is rajongók

Forrás: We Are Social Media

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező