Új megbízással bővült a Be Social portfóliója

2 héttel ezelőtt by in Egyéb, Facebook, Instagram, Reklám és marketing, Social Media, Youtube Címke:, ,

Közösségi médiacsatornáinak kezelésére keresett partnert a Big Bang Media, meghívásos tenderen választotta ki a feladatok elvégzésére a Be Socialt. Az ügynökség így június 15-től felel a mozifilm-forgalmazó Facebook és Instagram oldaláért, valamint YouTube csatornájáért.

Bár a Be Social még nem sok tapasztalatot szerzett a filmipar területén, kreatív ötleteikkel a kiadott projektfeladatban meggyőzték a céget arról, hogy ők a legalkalmasabbak a közösségi média platformok kezelésére. Az ügynökség feladata lesz a közösségi média stratégia kialakítása, az egyes közösségi platformok üzemeltetése, és az aktuálisan bevezetendő filmekhez kampányok kidolgozása.

„Nagyon örülünk, hogy egy jelentős filmforgalmazóval bővülhet a portfóliónk”– mondta Joanelli Tamás, a Be Social ügyvezetője a kezdődő együttműködéssel kapcsolatban.  – „Külön kihívást jelent majd, hogy az egyes filmbemutatók külön kis kampányokat igényelnek, de épp az ilyen feladatok hozzák elő belőlünk igazán a kreatív megoldásokat.”

„Korábbi social media referenciái és a leadott próbafeladat alapján esett a választásunk a Be Social ügynökségre” – nyilatkozta Forgács Mónika a Big Bang Media mozifilm forgalmazási vezetője. – „Az együttműködéstől azt várjuk, hogy a filmbemutatóink kreatív megvalósítással, még több emberhez jutnak el az online térben. Bízunk benne, hogy a közös munka első eredményei a nyár második felében már láthatóak lesznek a közösségi csatornáinkon, a Facebook és Instagram oldalunkon, illetve a YouTube csatornánkon.”

Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a legérdekesebb újdonságokról, iratkozz fel hírlevelünkre!
(mi sem szeretjük a spam-et, így ígérjük, azt küldeni sem fogunk!)

* kötelező mező