#NoFilterNoFuture címmel indított kampányt az Instagramon a Brita nevű vízszűréssel foglalkozó cég – a kezdeményezésnek az a célja, hogy megmutassa, hogyan is nézhet ki a valóság számos agyonfilterezett, a lehető legjobb pózból készült fotó mögött.

Forrás: Brita/Social Chain

A Brita 21 olyan influenszerrel közösen indította a kampányt, akik több, mint 100,000 követővel rendelkeznek – többek között Kylee Campbell és Kevin Droniak is a kiválasztott arcok között vannak. Amellett, hogy a tengerbe szerkesztett megannyi műanyaggal felhívják a figyelmet a szemetelés veszélyére és a környezetvédelem fontosságára, a vállalatnak természetesen a saját érdekei is közbejátszanak – saját terméküket, egy vízszűrős tárolóüveget is népszerűsítenének vele.

A különböző márkák manapság gyakran nyúlnak efféle virális marketing-módszerekhez – kutatások szerint az emberek kétharmadának van egy kedvenc influenszere, ezért mindenkinek megéri több pénzt beletolni az ilyen típusú hirdetésekbe.

Forrás: Mobile Marketer